IKC ’t Schrijverke

IKC ’t Schrijverke is een samenwerkingsverband tussen Basisschool ’t Schrijverke en KinderCentrumAlmere. KCA biedt vanaf februari 2022 buitenschoolse opvang aan voor de kinderen van ’t Schrijverke en andere scholen in Lelystad.

Een IKC is een voorziening voor kinderen van 0 tot 13 jaar, waar zij gedurende de dag komen om te leren, spelen en te ontwikkelen. Binnen een IKC is er een vloeiende overgang tussen onderwijs en kinderopvang en wordt er gewerkt vanuit één team met één pedagogische visie.

BSO Sport BSO Vrij zwemmen en Chill BSO

Klik hier voor meer informatie over het BSO aanbod op IKC ’t Schrijverke. U wordt doorgestuurd naar de website van onze samenwerkingspartner.

Aanmelden en extra informatie

Klik op de button om uw kind aan te melden voor de BSO op ’t Schrijverke.

Wilt u weten op hoeveel kinderopvangtoeslag u maandelijks recht heeft, klik dan hier voor het rekenmodel kinderopvangtoeslag. U bent als ouder zelf verantwoordelijk voor de aanvraag van kinderopvangtoeslag bij de belastingdienst.

Algemene contactinformatie

Adres IKC ’t Schrijverke:

Wold 22-15
8225 AZ Lelystad